24 Mayıs 2008 Cumartesi

Pre-eurovision programı

9:28: Türkiye A Milli Futbol Takımı ile ilgili çok gaz bir reklam gördüm, Ülker'in...

Ne? Bitti mi? Bu kadar mıydı? Geri kalan 28 dakikayı  Eurovision'u bekleyip  gözlerimizin kalibrasyonunu yapmaya, kulaklarımıza filtre geçirmeye harcayacağız elbet. 

9:21 Bir haftada dört kilo. Sanırım S. Tüzün'ün korseli kostümü de bu 4 kiloyu hesaba katarak yapılmıştı. 
Tüzün ise 3 kiloda kalınca.. Gerisini biliyorsunuz. 

9:20 Berna Laçin, hayatından bezmişliğin etkilerini gösteriyor bir iki anda. E, o piyanist abinin 'Örovizyon serüveni örovizyon serüveni, boş verin ne diyorsanız, ne zaman bitircez programı??!!' şeklindeki yorumlarının ardından, 'Niye giyindim bu güzel kıyafeti de geldim burda bu şovu sunmaya, üstelik kulaklarım da kirlendi!' diye düşünmesi kadar dopal bir şey yok.....

9:17: Rimi Rimi Ley'i neden atladınızzzz??? Bu Türk müziğinin şaheserini bir kenara bırakıp FFW Şeyk it ap şekerim'e geçmek olur mu?!

9:15: For Real... Cidden ama cidden TRT? Şarkıların zihnimizde var olduğu halini sonsuza dek modifiye etmek için mi bu programı yaptın?

9:13 Eğvrivey det ay ken! Acilen mute!

9:11  Kanaatimce en güzel ve en saf Eurovision parçamız: Dinle. 
Üçüncülüğün güzelliği ve de.. 
De niye arkalarından at koştururcasına söylüyorlar, onu anlamadım. 

9:08: Veee reklamlardan geri döndük. 
Beni bana..
Yıl 1989. İlk eurovision tramvamı bu şarkı ile yaşıyorum, bu nedenle unutulmaz benim için. Özellikle etekler.. kabuslarıma girmişti doğrusu..  Banabanabanabanabanabanaaaaağğğ! Halamın evi, Casio Org, Kıtmir Tavşan- ki intihar etmesinin ardında bu şarkı olduğunu hep düşünmüşümdür.. 


8:59: Flaş flaş.. Sev adlı şarkıyla 1995 yılında ülkemizi temsil eden Arzu Ece, Berna Laçin'e 'unuttunuz galiba, solist bendim burada' dedi.. 
Tam da o arada, Ahmet Özhan'ın da katılımcılar arasında yer aldığını öğrendik.. Daha sonra da olmadığını, daha sonra da olduğunu, sonra yine olmadığını... :S
Nedense soğuk hava içerisinde reklama girildiğinde geri  dönüldüğünde elbiselerin yırtılmış olabileceğine dair imaj oluştu kafamıza. Kavga eden kediler eşliğinde elbette. 

8:58- Bu yarım saatte Eurovision kostümümüzü ortaya koyduk. Bu yılın kostümü:

 
8:57- Bir saat kala dinlediğimiz arabesk benzeri bir şarkı.. 'kağrasevdaaağğğmmm merağğkk etmeeğğ modunda'
aferim. 

8:27: Bilmediğim kadının, bilmediğim şarkısı. 'Yalnızlık bende saklı' olduğundan şüpheleniyorum isminin.  İyi gitmedi sanki programa. Berna Laçin'in oldukça kibar durduğunu söylemek için bir fırsat olsun bu. Gerçi neden dans ettiğini anlayamadık. 

8:25- Eskilere bakış, keyifli gidiyor doğrusu. Harika Seninle Bir Dakika'dan ileri görüşlülüğü ile insanı sarsan Petrol'e oradan Opera'ya. 
Güzel.. 

Başlayalım bakalım

Hiç yorum yok: